+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

SPA Hotel Felicitas Reviews

Hotel ratings

93%
Perfect

by 1644 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    95%
  • Cleanliness

    96%
  • Equipment

    94%
  • Comfort

    92%
  • Value for money

    87%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Anonym

single traveler, 15.2.2016

Čeština

  • Overall rating
66 %
  • Lokalita přímo na kolonádě v centru města Moderní a nové zařízení hotelu Parkování přímo před hotelem nebo v garáži Příjemné prostřední wellnessu Příjemná služba na recepci

  • Vysoké ceny v restauraci Nízká kvalita a zpracování pokrmů Personál v restauraci by mohl být ochotnější Výběr jen ze 2 jídel a jen jeden možný zákusek v případě polopenze

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
7
Comfort
8
Value/money
6

Bohumil Malý a

single traveler, 12.5.2015

Čeština

  • Overall rating
66 %
  • Velmi dobré.

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
5

Irena Kohoutová

single traveler, 10.11.2014

Čeština

  • Overall rating
66 %
  • bohata nabídka wellness programů

  • rozhodně strava, také bych uvítala bohatší nabídku syrové zeleniny, která není zamíchána do salátu a ochucena již v kuchyni. Také chyběla větší nabídka zálivek a různých dalších ingrediencí např. octy a pod. Salát si umím namíchat sama a navíc tyto saláty byly pro mě složením docela dost odrazující (ovadlý salát, zvláštní kombinace s neidentifikovatelnou zálivkou a pod.)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
6
Value/money
6

Marie Nováková

single traveler, 8.1.2014

Čeština

  • Overall rating
66 %
  • Bohužel, dle hodnocení hostů jsme měli asi nadprůměrné očekávání. Tentokrát jsme se setkali s několika nesrovnalostmi, které by se neměly ve čtyřhvězdičkovém hotelu přihodit. 1/ Při nástupu nám bylo sděleno, že naše konzultace s paní doktorkou o procedurách se uskuteční v odjezdový den, protože pí doktorka je na dovolené. Úsměvné, že? K čemu taková konzultace? Byla součástí balíčku - nebyla nám ničím kompenzována. 2/ V jídelně jsou hosté při bufetové večeři usazováni personálem restaurace bez možnosti výběru k cizím lidem. Žádali jsme, zda bychom mohli sedět sami, protože jídelna nebyla zdaleka obsazena a při dvě hodiny trvajícím bufetu by se při troše dobré vůle dali hosté obsloužit tak, aby si mohli místa vybrat. Stejně jako při snídani. Záleží pouze na ochotě personálu. Zpočátku nebyla vůbec vůle nám vyhovět, až při důraznější argumentaci, že zdaleka ne všechny stoly jsou obsazeny a tudíž této praxi nerozumíme, nám personál vyhověl. 3/ Šli jsme na načasované masáže. Bohužel ve wellness recepci o nás vůbec nevěděli. Manžela nakonec na masáž vzali, mně ovšem přečasovali masáž na jediný další volný termín a to v odjezdový den hned po cvičení v bazénu, ze kterého jsem tudíž musela odejít dříve. 4/ Při platbě účtu na recepci nám byl předložen o více než 300,-Kč předražený účet, kde bylo napočítáno jakési půjčovné čehosi, co jsme si vůbec nepůjčili. Po reklamaci nám byl předložen účet další s napočítanou neexistující útratou v restauraci. Teprve napotřetí se podařilo předložit nám správný účet. Chování recepční bylo velmi neprofesionální, vůbec nám nepředložila účty ke kontrole, za své chyby se neomluvila, nekopala za svůj hotel, nic nebyla její vina, ona za nic nemůže,chyby způsobili její spolupracovníci.Do konečného účtu zadala účet za útratu v restauraci, kterou jsme neuskutečnili a tudíž ani účet nepodepsali.

  • Wellness centrum, relaxační zóna, sauna, prostředí restaurace, bazén. Výborné chutné večeře, i když bufet nijak zvlášť bohatý.

  • Chyby v časování procedur, neochota perzonálu v restauraci, neprofesionalita recepční. Mám dojem, že všechny nesnáze plynuly z faktu - to je ten balíček od hotel.cz, takže službu spa.cz nemohu hodnotit příznivě.

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
9
Comfort
8
Value/money
6

Anonym

single traveler, 19.3.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
68 %
  • Výborná kuchyň

  • Pokoj neodpovídal ceně

Personnel
6
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
4
Value/money
4

pan Trykar Stanislav

single traveler, 6.8.2019

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • velmi dobrý hotel

  • velmi diobrá snídaně

  • zápach z kanaliace na záchodu

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6
SPA Hotel Felicitas replied to this review.
Milý pane Stanislave, děkujeme za Vaši recenzi. Svělá snídaně dělá skvělý celý den, proto se snažíme o maximálně pestré a bohaté snídaně. Je nám líto, že Vaše toaleta měla nepříjemný odér. Budem okamžitě řešit nápravu. Hezký den za Spa Hotelu Felicitas přeje Olga.

Ing. Jan Rusina

mature couple, 15.6.2019

Moravskoslezský kraj

  • Overall rating
68 %
  • Pobyt proběhl bez problémů. Snad strava mohla být pestřejší. Ale celkem spokojenost.

  • Celkem nemáme připomínky.

  • Přikrývky v posteli byly na dané počasí příliš teplé.

Personnel
9
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
6
Value/money
5
SPA Hotel Felicitas replied to this review.
Dobrý den pane Rusino,

děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás nesmírně důležitá. Jsme rádi, že Vaše hodnocení bylo pozitivní.
Pro příští rok plánujeme rekonstrukci části pokojů, kde je počítáno i s klimatizací do pokojů. Budeme myslet i na Vaši připomínku k variantě letních přikrývek.
Přejeme Vám pohodové dny a těšíme se, že Vás brzy opět přivítáme v našem hotelu
Gabriela Váňová, ředitelka

Anonym

group of friends, 23.8.2018

Karlovarský kraj

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
9
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6

Květa Blažková

single traveler, 3.9.2017

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Líbilo se mi hodně procedur a ochota výměny sauny ze zdravotních důvodů za jinou proceduru o kterou jsem ale musela požádat sama. Kvalitní jídlo i když zákusky byly velmi průměrné a stále stejné. Tam by to chtělo větší kreativitu. Personál byl ochotný, ale cena pobytu dost vysoká proti jiným nabídkám.

  • Nelíbilo se mi ubytování, pokoj do dvora, kde byl hluk a klid v noci rušily vlaky. V pokoji byl na nábytku prach a jeden den byla postel ustlaná, ale druhý den byla tak jak jsem ji opustila. Masáž nebyla v čase uvedeném v nabídce, ale kratší. Těšila jsem se na whirpool a od vás jsem dostala zprávu pár dní před nástupem i když jste to věděla celý srpen, že není v provozu. To bylo velké zklamání.

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
6
Comfort
7
Value/money
7

Anonym

single traveler, 24.4.2017

Jihomoravský kraj

  • Overall rating
68 %
  • Služby lázní. (Všichni odvedli profesionální práci.) Krásné a čisté parky, denně se ručně (bez řvoucích motorů) uklízely. Čistota a výměna prádla (i županů). Klidná lokalita. Výborná kuchyně. Skvělý starší šéfkuchař, srdečně pobízel k jídlu. Pramen přímo v hotelu. Berou i pejsky. Hodní poděbradští policajti.

  • Pokoj pro dva stísněný, apartmán stále obsazený. Drahé parkování v suterénu hotelu, nedostatek místa před hotelem (ulice Riegrova). Nedostatek sáčků pro psy. Vysoký poplatek za psa.

Personnel
9
Services
9
Cleanliness
8
Comfort
2
Value/money
6

Naděžda Sýkorová

single traveler, 6.12.2016

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • příjemný personál, až na výjimky, výborná strava čistota pokojů velmi příjemné procedury

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
6

Blanka Křivková

single traveler, 13.11.2016

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Milý personál v celém hotelu,Spa služby.Jídlo.

  • Vybavení koupelny(chybějicíšampon, odličovací tampony,papírové kapesníčky)V ledničce pouze voda Poděbradka.V restauraci servírování alkoholických nápojů(červená i bílá vína ve stejných sklenicích,též platí o aperitivech.)

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Markéta Maštalířová

single traveler, 28.1.2016

Čeština

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
6
Value/money
7

Ing. Jana Komancová

mature couple, 23.11.2015

Středočeský kraj

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
8
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
7

Anonym

single traveler, 22.9.2015

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
6
Comfort
7
Value/money
7

Marcela Kolářová

mature couple, 27.1.2014

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Příjemné wellness i balneo s příjemným personálem.

  • Nelíbilo se nám nelogické sesazování hostů z různých pokojů u večeře k sobě, i když byla poloprázdná restaurace. Důvod, že musí držet místa ubytovaným s polopenzí mi nepřišel logický (všichni hosté stejně najednou nepřijdou). Takže jsme v páru strávili večeři s 2 dámami.. Hodiny aerobiku v kongresovém sále, což bylo prakticky vedle našeho pokoje - dusání cvičících, hudba a cvičitelčin hlasy byly slyšet do pokoje (byly jsme ubytováni na stejném patře) dost hlasitě, což nepříjemně rušilo náš relaxační pobyt. Ve Wellness bylo slyšet dusání.

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
6

Milan Víška

mature couple, 9.3.2020

Vysočina kraj

  • Overall rating
70 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
7
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
5

Anonym

single traveler, 18.6.2018

Čeština

  • Overall rating
70 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
7

Věra Čermáková

single traveler, 14.3.2018

Čeština

  • Overall rating
70 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
7

Naděžda Sykorová

single traveler, 31.10.2017

Čeština

  • Overall rating
70 %
  • Celkově v pohodě, výborná kuchyně

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
5
Comfort
7
Value/money
7