+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

SPA Hotel Felicitas Reviews

Hotel ratings

93%
Perfect

by 1632 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    95%
  • Cleanliness

    96%
  • Equipment

    94%
  • Comfort

    92%
  • Value for money

    87%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Zdenka Marie Molíková

single traveler, 12.10.2019

Olomoucký kraj

  • Overall rating
0 %
  • Doktorka byla velmi příjemná.

  • Pro starší osoby jsou postele příliš nízké.

Personnel
0
Services
0
Cleanliness
0
Comfort
0
Value/money
0

Jaroslava Soukupová

single traveler, 5.10.2019

Čeština

  • Overall rating
0 %
  • celkově jsem byla spokojená

  • přístup lékařky při vstupní prohlídce

Personnel
0
Services
0
Cleanliness
0
Comfort
0
Value/money
0

Vladislav /Helena Klener/Lašková

single traveler, 21.3.2017

Čeština

  • Overall rating
0 %
  • Jsme (píšu i za svou společnici, která se asi sama ozve) s celou akcí velmi spokojeni, hotelové služby včetně restaurace jsou na úrovni čtyřhvězdičkového hotelu, rehabilitační program dobře organizován a zajištěn. Bodové hodnocení neprovádím, k žádnému bodu nemám kritické výhrady. K okolí objektu se nevyjadřuji, přilehlý lázeňský park bude zřejmě upraven s počínající jarní sezónou. Závěrem s recepcí hotelu řeším své nepříjemné opomenutí, při přípravě k odjezdu jsem zapomněl na pokoji svou bundu a nenaložil do auta cestovní tašku, v níž mj. byla i nabíječka mobilu. Na telefonický dotaz po zjištění této situace doma mi recepce sdělila že obojí bylo nalezeno a ochotně nabídla doručení věcí při příležitostné cestě někoho z personálu do Prahy. Takže asi maximum toho, co se dá v takové situaci očekávat. Očekávám, že i tato epizoda bude úspěšně vyřešena.

  • Výhodou je časný přístup do hotelového bazénu, který je postačující k nenáročnému plavání, a k vířívce - a to ještě před snídaní. V dotazníku o mimořádné osobní pochvale personálu, odevzdaném v recepci., jsme ocenili paní Petru Hrbkovou za služby na úseku wellness a p. Vavřenu (Vavřinu?) jako zkušeného maséra.

  • Pro omezeně pohyblivé osoby by bylo třeba pořídit nějakou pomůcku (fixní opěrnou tyč? tyče?" částečné zábradlí") k usnadnění výstupu z vířivky.

Personnel
0
Services
0
Cleanliness
0
Comfort
0
Value/money
0

Klara Volkova

single traveler, 21.4.2014

Středočeský kraj

  • Overall rating
18 %
  • Strava velmi prumerna na 4* hotel.Nedostacujici vybaveni hotelu: chybela varna konvice,caj a kava na pokoji,coz bezne 4* maji ve standardu.Dale bazen je otevren pouze 1h denne.V pokoji v mrazivem pocasi byl ledovy radiator.Chybely nahradnimteple deky.

  • K rukam Managamentu hotelu a serveru Spa Dobry den Nebudu vyuzivat dalsi druhy den k pobytu.Odjizdim o den drive. Poznamky k pobytu:vecere prumerna,pitny rezim podebradka nedodrzen,mineralky z lednice se musely platit,pramen v hotelu nefungoval,musela se platit wifi,platit parkovani na ulici,v pokoji nebylo teplo,musela jsem pozadat recepcni,aby nekde teplotu navysila,pak jsme zjistily,ze topeni je vypnute,a kohoutem neslo otocit,v pokoji nebyly papirove ubrousky,zadna konvice na caj,zasna kava,caj,cukr apd. Celkove mohu rici,ze me pobyt neoslovil a nedoporucila bych ho. Zdravim Vas Klara Volkova

Personnel
2
Services
3
Cleanliness
2
Comfort
1
Value/money
1

Jana Macíková

single traveler, 6.10.2017

Čeština

  • Overall rating
42 %
  • Líbilo.

Personnel
4
Services
2
Cleanliness
7
Comfort
2
Value/money
6

Petra Soukupová

single traveler, 30.6.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
44 %
  • V hotelu Felicitas jsme letos byli potřetí. Letos to bohužel bylo nejslabší a mzí nás, že jsme hotel dopručili známým. Připadalo nám, že jste veškerý personál v době kornaviru propustili a ten nový se to teprve učí.

  • Příjemné a milé byli uklízečky na pokojích. Až na malé výjimky jsme byli spokojeni s jídlem.

  • Bylo toho dost, co se nám nelíbilo. Dostali jsme informaci, že nelze odečíst státní příspěvek 4000 Kč, přitom na recepci některým klientům bylo řečeno, že 4000 Kč jim odečtou při placení. Při příjezdu hodinová fronta v recepci - fungovala jen jedna recepční. Problém objednat se do bazénu. Na recepci nešlo se objednat, že máme zavolat linku 100. Tu ovšem nikdo nezvedal. Zmatek v balneoprovozu. Na vodní lůžko jsem čekala půl hodiny po určeném termínu. Nikdo mi neřekl, že aby lůžko správně fungovalo, máim si lehnout rovně. Obsluha zapla knoflík a odkráčela. Nepřišla se podívat, jetli je všechno vpořádku. To samé při koupelích. V 15:15 hodin už nebyla k dispozici teplá voda do koupele. Proč se tedy na tuto hodinu objednává? Věčně nefungující kávovary v jídelně. Přestože nebylo plno v jídelně jsme dlouho čekali, než si nás někdo všiml, abychom si objednali pití. Při placení pobytu na recepci nešel platební terminál a paní recepční imobilního manžela posílala ve velkém lijáku k bankomatu s tím, že mu půjčí deštník. Čím by si ho asi držel, když má hole. Nakonec jsme si hotovost půjčili od známých. Nešlo dát fakturu?

Personnel
4
Services
4
Cleanliness
6
Comfort
4
Value/money
4

Lenka Svobodová

mature couple, 27.3.2017

Čeština

  • Overall rating
46 %
  • Známým bych tento pobyt spíše nedoporučila.

  • Nelíbila se mi celková organizace a informovanost. Na rozpise procedur by mělo být uvedeno kde budou procedury probíhat. Dále se mi hodně nelíbilo, že ve čtvrtek 23.3 došlo ke změně času vydávání večeře (pouze do 19:00) aniž by o tom byly hosté dostatečně informováni. Ani pracovnice na recepci o změně nevěděla. Jeden den nedošlo k úklidu pokoje. K obědu a k večeři bych očekávala alespoň džbán vody (bezplatně). V jiných hotelech je v nabídce čaj. Na pokoji chyběl dotazník spokojenosti, nebyl k dispozici ani na recepci. Vydávat jako jednu z procedur (kterou jsem si zaplatila) lékařskou prohlídku je nehorázné.

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
3

Barbora Adámková

group of friends, 25.3.2013

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
46 %
  • Vkusne zařízené pokoje příjemné, klidne umístění hotelu

  • Neinformovaný personal, pravděpodobně nový - dá se pochopit, pro nas ale zmatené

Personnel
3
Services
5
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
3

Anonym

single traveler, 12.7.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
48 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
4
Value/money
2

Anonym

single traveler, 5.1.2019

Čeština

  • Overall rating
48 %
  • V 7.00 hlučný personál na chodbě,jelikož jsme byli poslední pobyt v sezóně jídlo na švédských stylech téměř nebylo /1.1.2019/.Cena pobytu ovšem zůstala nadprůměrná ++++.Hudba na sivestrovském večeru velmi slabá / možná by uspěla v domově důchodců/.

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
2

Hana Juřeníková

single traveler, 8.9.2018

Středočeský kraj

  • Overall rating
50 %
  • V hotelu se nám moc líbilo. Wellness moc pěkné. Služby odpovídající. V restauraci dostačující výběr jídla.

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
5
SPA Hotel Felicitas replied to this review.
Vážená paní Juřeníková,

děkujeme Vám velmi za Váš čas a vyplnění tohoto hodnocení, kterého si vážíme. Slova pochvaly nás moc potěšily, jsme rádi za každou zpětnou vazbu od našich hostů. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu u nás. Krásné dny přeje Váš Spa Hotel Felicitas.

Anonym

mature couple, 23.11.2014

Čeština

  • Overall rating
50 %
  • Designem je hotel velmi příjemný, zvláště wellnes centra s velmi milým a vstřícným personálem, pokojový servis funguje bez chyb

  • U bazénu nejsou k dispozici ručníky, upozornění, že si je máme donést, nikde nebylo. Bazén je pro hotelové hosty otevřen v podstatě během podávání večeře 17-19 hod., není divu, že je stále prázdný.. 4x jsme během dne reklamovali nefunkční topení v koupelně a pokoji, možnost náhradního ubytování byla nabídnuta až po 21 hod., to už jsme neakceptovali..

Personnel
5
Services
3
Cleanliness
10
Comfort
2
Value/money
5

Michaela Holubová

family with older children, 15.7.2014

Středočeský kraj

  • Overall rating
50 %
  • Jsme pravidelnými zákaznicemi, ale bohužel musím konstatovat, že úroveň hotelu se zhoršuje. Na Vinném pobytu jsme se hroznu nedočkaly, úroveň služeb nic moc a jedna milá slečna na recepci to nezachrání. Za tyto peníze bych čekala profesionální přístup.

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
3

Anonym

7.2.2024

Hl.m.Praha

  • Overall rating
52 %
  • Jeden výtah v tomto hotelu se mi zdál málo.

  • jedu ve výtahu v županu společně se zedníky a jinými řemeslníky

Personnel
4
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
4
SPA Hotel Felicitas replied to this review.
Dobrý den, velice Vám děkuji za zaslanou recenzi našeho hotelu. Velice nás mrzí nastalá situace. Hotel připravoval během ledna nové pokoje pro naše hosty a řemeslníci zřejmě použili výtah i přes stanovený zákaz. Velice se tímto omlouváme a věříme, že nám zachováte přízeň. S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka

Anonym

single traveler, 25.8.2023

Hl.m.Praha

  • Overall rating
52 %
  • Rehabilitace a lékař - se službami maximální spokojenost, profesionalita a odbornost na úrovni, příjemné vystupování

  • při nástupu: REKLAMOVÁNO - fleky na koberci v pokoji (byly odstraněny druhý den ) tipovala bych to na domácího mazlíčka - na lednici vrstva prachu - odstraněno druhý den - k večeři nápoj bylo nutno koupit (při částce za den 3200,- absurdní) hotel má hvězdičky - za co?

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
2
Comfort
4
Value/money
2
SPA Hotel Felicitas replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslané hodnocení našich služeb, které nám pomáhá zlepšovat náš servis. V pobytových balíčcích je uvedeno, že obsahuje pouze stravování. Nápoje jsou vždy dle individuálního výběru a konzumace, která se nedá dopředu kalkulovat. Omlouváme se za přehlédnutí skvrny na koberci, která byla zřejmě od nápoje.
Věříme, že si náš hotel opět vyberete pro Vaši návštěvu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Petra Slámová
Obchodní ředitelka

Jiří Šrámek

single traveler, 4.12.2018

Čeština

  • Overall rating
56 %
  • Personál byl super.

  • Ač se hotel pyšnil 4-mi hvězdami, zdaleka jich nedosahoval.

Personnel
10
Services
6
Cleanliness
5
Comfort
3
Value/money
4
SPA Hotel Felicitas replied to this review.
Vážený pane Jiří, velice nás těší, že jste byl spokojen s naším personálem. Mrzí nás Vaše zklamání z celkové úrovně. Snažíme se dělat maximum, aby hosté dostávali to, co očekávají. Jsme si vědomi určitých nedostatků a proto máme např. naplánovanou velkou rekostrukci vstupní haly a nový design a koncept restaurace. Věříme, že budete mít chuť se k nám novinky přijet podívat. Přejeme hezký den ze Spa Hotelu Felicitas.

Miluše Svitakova

single traveler, 23.3.2017

Středočeský kraj

  • Overall rating
56 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
4

Lenka Horelová

group of friends, 11.4.2016

Středočeský kraj

  • Overall rating
56 %
  • Vážení, na můj dotaz, zda si mohu objednat pokoj pro tři osoby v hotelu Felicitas Poděbrady, mi bylo řečeno, že ano. Zaplatila jsem tedy tři plnohodnotné poukazy. Netušila jsem, že na pokoji pro dvě osoby je přistýlka, na které se nedá ležet, neboť matrace na ní je samá tvrdá boule. Během soboty jsem celý den řešila, co s tím... Jelikož mi na recepci nedokázali pomoci, nakonec mi paní pokojská půjčila matraci z jiné postele, kterou jsme s kolegyněmi položily na tu stávající. Kvalita ležení už byla lepší než první noc, ovšem problém by vydal na velice slušný fejeton...Rozhodně není správné účtovat si za nevyhovující přistýlku plnou cenu. Za ty tři roky, kdy do hotelu jezdím, je vidět, že žádná velká údržba neprobíhá. Dveře sprchového koutu byly rozbité, televize spíše nehrála, slibovaná léčivá voda celou sobotu netekla. Naopak k objednaným procedurám mám jenom slova chvály. Lékařský personál velice ochotný, vše v perfektním pořádku. Se stravováním jsme byly spokojené.

  • objednané procedury ochotný lékařský personál stravování ochotná paní pokojská kvalitní úklid

  • přistýlka na slíbeném pokoji pro tři osoby přistýlka, na které se nedalo ležet plná cena poukazu s přistýlkou rozbitý sprchový kout celodenní porucha na vodovodu s léčivou vodou netečnost recepce k řešení problémů

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
5

Věra Pávová

single traveler, 22.3.2016

Pardubický kraj

  • Overall rating
56 %
  • V hotelu bylo čisto,personál restaurace i ve wellness ochotný.

  • Ve 4-hvězdičkovým hotelu bych očekávala wi-fi na pokojích zdarma ! sauna nebyla v ceně pobytu !! nevím, proč tedy nezdraží o něco pobyt a pak jsou veškeré služby zdarma - přijde mi obtěžování hosta neustále nahlašovat číslo pokoje a podepisování každé ze stvrzenek. Při pobytu na víkend jsem neměla absolutní šanci si dokoupit jakoukoliv službu wellness! všechny termíny již zamluvené!!

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
4

Pavel Jahelka

young couple, 25.1.2016

Čeština

  • Overall rating
56 %
  • Lokalita v centru Poděbrad. Dobré jídlo. Příjemné ceny doplňkového sortimentu.

  • Placení parkovného na ulici, přestože okolní ulice jsou o víkendu zdarma. Přezůvky by u spa pobytu měly být poskytovány automaticky (společně se županem). Internet na pokoji bych uvítal v ceně pobytu.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
4