+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

SPA Hotel Felicitas Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 1642 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Eva

Einzelreisender, 30.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Josef

Älteres Paar, 28.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše na vynikající úrovni. Vstřícný personál. Pokoj premium s klimatizací. Byla potřeba.

  • Málo parkovacích míst pod hotelem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Stanislava Vránová Zmudová

Einzelreisender, 28.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

dalibor žabka

Älteres Paar, 28.8.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše OK,už se těšíme na silvestra v hotelu SPA v Lednici......

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dana Šormová

Einzelreisender, 28.8.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pobyt byl příjemný i přes vysoké teploty = je potřeba ! nahradit stolní větráky klimatizací ! Pokojová služba na výbornou (ochotně i s úsměvem), restaurační obsluha i pokrmy na úrovni, lázeňský provoz od příjmu do ukončení - odbornost, empatie.

  • Příjemný a vstřícný personál na všech úrovních! Řešení vzniklých problémů okamžitě! Ochota kompenzace neodstranitelného (obsazené prak. místo)

  • Při vysokých teplotách nestačí stolní větrák, v koupelně přidat věšáček na ručník k umyvadlu a dále není "vybavení" pro sušení prádla! Třeba skládací sušák na topení. Hluk z ulice po půlnoci v běžném pracovním týdnu (hloučky mládeže i opilí dospělci) = Městská policie - hlídky v ulicích po 24. hod. ?!? (lázeňský poplatek se vybírá samozřejmě). Nevýhoda pokojů obrácených na promenádu. Kontrola (?) rezervovaných parkovacích míst.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 27.8.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vse vyborne

  • Chybela klimatizace v restauraci. V uplynulych tropickych tydnech jako v saune. Pritom cela recepce klimatizovana je.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

andere Gruppe, 27.8.2023

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Výborná kuchyně, skvělá restaurace a vše co se cateringu týká. Wellness také výborný. Komfort v pokoji byl ovlivněn horkým počasím, bohužel přes den v pokoji nebylo téměř možné pobývat kvůli horku, v noci hluk z protilehlé hospody a od 5 hodin ráno rámus z dodávek, vykládajících zboží.

  • Wellness, restaurace a veškeré jídlo

  • Vedro v pokoji a hluk z ulice v noci a k ránu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 25.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Rehabilitace a lékař - se službami maximální spokojenost, profesionalita a odbornost na úrovni, příjemné vystupování

  • při nástupu: REKLAMOVÁNO - fleky na koberci v pokoji (byly odstraněny druhý den ) tipovala bych to na domácího mazlíčka - na lednici vrstva prachu - odstraněno druhý den - k večeři nápoj bylo nutno koupit (při částce za den 3200,- absurdní) hotel má hvězdičky - za co?

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2
SPA Hotel Felicitas hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslané hodnocení našich služeb, které nám pomáhá zlepšovat náš servis. V pobytových balíčcích je uvedeno, že obsahuje pouze stravování. Nápoje jsou vždy dle individuálního výběru a konzumace, která se nedá dopředu kalkulovat. Omlouváme se za přehlédnutí skvrny na koberci, která byla zřejmě od nápoje.
Věříme, že si náš hotel opět vyberete pro Vaši návštěvu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Petra Slámová
Obchodní ředitelka

Jana Večeřílková

Älteres Paar, 22.8.2023

Vysočina

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Moc se nám tam líbillo,byli jsme tam již před několika lety a ted to bylo super,více času na bazén a jinak služby výborné a ochotný personál,uečitě se tam ještě vrátíme

  • neříct jinak slovy než vše

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
SPA Hotel Felicitas hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Večeřílková, velice Vám děkujeme za hodnocení našich služeb, které nás moc potěšilo. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu. S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka

Anonym

Einzelreisender, 21.8.2023

Vysočina

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 21.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • výborný a vstřícný personál, vynikající stravování

  • možnost volně využívat hotelový bazén po většinu dne, nabídka lázeňských procedur

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jaroslav Pechar

Älteres Paar, 21.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Hotel Felicitas má moderní vybavení, do kterého by se počítala i klimatizace, avšak zde vidím problém, protože klimatizace je pouze v určitých částech hotelu. Na tento nedostatek jsme bohužel doplatili. Vzhledem k teplému počasí nebylo možné pokoj ochladit. Větráky pokoj neochladí!

  • koupele v bazénu , odborné procedury, velmi dobře zásobovaný bufet ,kde jídla byla velice dobrá.

  • chybějící klimatizace na našem pokoji č.222.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 20.8.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Henry Weidemann

Einzelreisender, 20.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Všechno v pořádku moc se nám líbilo moc děkuji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Lenka Korpová

andere Gruppe, 18.8.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Skvělý pobyt. Velmi ráda se k vám zase vrátím.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 15.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Naděžda Pokorná

Einzelreisender, 14.8.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byla jsem s kamarádkou a velká spokojenost. Procedury perfektní, jídlo výborné a dostatek. Personál ochotný a usměvavý. Jelikož moc nepřálo počasí, často jsme využívaly bazén.

  • Nevím co napsat. Vše bylo Ok.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 13.8.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Naprostá spokojenost, těšíme se že si pobyt zopakujeme.

  • Jak jsme psali, byli jsme naprosto spokojeni.

  • Nejsme si vědomi nějakých nedostatků.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 13.8.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • pobyt v hotelu Felicitas byl velmi příjemný, stravování bez chybičky, personál u stolování velmi ochotný a milý. Celkem hodnotím pobyt jedničkou.

  • Menší připomínku mám k personálu u některých procedur. Řekla bych : šoupnou vás do vany a jdou pomlouvat spoluzaměstnance. Naproti tomu velmi příjemná byla masáž.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
SPA Hotel Felicitas hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, velice Vám děkujeme za zaslané informace a hodnocení hotelu, které je pro nás velice důležité z důvodu dalšího zlepšování služeb. Velice nás potěšilo, že jste byli spokojeni se službami poskytovanými v restauraci a u masáží. Věříme, že nás v budoucnu opět navštívíte. S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka

Anna

Einzelreisender, 12.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velká spokojenost,určitě se vrátíme?

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10